Llegendes Berquinanes
Els temps de crisi provoquen l'aparició de més possibles caos de fraus, ja que hi ha necessitat de diners i hi ha espavilats que s'aprofiten de la bona voluntat. De fet, aquells que encara tenen telèfon fixe a casa podran certificar que cada dos o tres dies rebem alguna telefonada d'alguna empresa per a oferir-nos els seus serveis i les seues ofertes. No vull dir que totes aquestes telefonades que rebem siguen per fer fraus, però pot ser que en alguna ocasió ens intenten colar un gol.
Als que segur que li han colat un gol ha sigut als responsables del Berca. En el últim número que vam rebre a casa es podia llegir a la pàgina 23 una sèrie de recomanacions de l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor on han posat literalment els quatre tipics correus electrònics falsos d'avisos sobre virus en adjunts d'emails o sobre fraus en cridades telefòniques i segrests de contractes telefònics. Aquesta infromació que es publica al nostre butlletí municipal ja fa anys que circula per la xarac i es tracta d'un llistat de llegendes urbanes sobre nous mètodes d'estafa.
Supose, que el responsable del contingut d'aquesta pàgina 23 del Berca, una persona poc avesada en les noves tecnologies, va rebre fa alguns mesos un correu amb un llistat de tots aquestes llegendes urbanes i va dir... "mira que bé, ho passé al valencià, faig un "retalla i pega" i ja tinc mitja pàgina per al Berca".
Donar informació útil per als ciutadans és un dels objectius dels mitjans de comunicació pùblics, com el Berca, però cal ser més rigorós. Ja tenim prou condemna tenint que pagar de les nostres butxaques els pubireportatges del polítics municipals en les pàgines del butlletí municipal, com epr adamunt tindre ara una secció dedicada a "llegendes urbanes sobre estafes".
En general, els ciutadans del nostre poble ens mereixem un Berca amb més rigor, menys pamfletari i amb més informació real i útil sobre la vida a Algemesí.
Als que segur que li han colat un gol ha sigut als responsables del Berca. En el últim número que vam rebre a casa es podia llegir a la pàgina 23 una sèrie de recomanacions de l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor on han posat literalment els quatre tipics correus electrònics falsos d'avisos sobre virus en adjunts d'emails o sobre fraus en cridades telefòniques i segrests de contractes telefònics. Aquesta infromació que es publica al nostre butlletí municipal ja fa anys que circula per la xarac i es tracta d'un llistat de llegendes urbanes sobre nous mètodes d'estafa.
Supose, que el responsable del contingut d'aquesta pàgina 23 del Berca, una persona poc avesada en les noves tecnologies, va rebre fa alguns mesos un correu amb un llistat de tots aquestes llegendes urbanes i va dir... "mira que bé, ho passé al valencià, faig un "retalla i pega" i ja tinc mitja pàgina per al Berca".
Donar informació útil per als ciutadans és un dels objectius dels mitjans de comunicació pùblics, com el Berca, però cal ser més rigorós. Ja tenim prou condemna tenint que pagar de les nostres butxaques els pubireportatges del polítics municipals en les pàgines del butlletí municipal, com epr adamunt tindre ara una secció dedicada a "llegendes urbanes sobre estafes".
En general, els ciutadans del nostre poble ens mereixem un Berca amb més rigor, menys pamfletari i amb més informació real i útil sobre la vida a Algemesí.
3 comentaris:
Si el responsable del Berca és el Regidor de Comunicació, lo extrany és que no li hajen colat una de més grossa.
Efectivament, El Berca és un pamflet propagandístic amb segell municipal inclòs i que ningú ha denunciat. A més a més el paguem entre tots.
L’Espectador.
Fer i desfer, feina de matalafer, si paseu per el Mexicano, el pas elevat, que segons l'alcalde no era un pas de cebra, encara que estava pintat com tal avui l'acaben de desfer completament???
Publica un comentari a l'entrada