dilluns, 4 de maig del 2009

Les ambicis voladores

La passada setmana era setmana gran d'inauguracions, així s'ho havia planificat Vicente Ramon, i la seua colla (desprès en parlarem d'aquesta colla estil "verano asul". Primer inauguració (per fi!) del projecte amb(v)ici i desprès del pas a desnivell. I així va anar la cosa.


Primer el projecte amb(v)ici que compta amb tres punts al nostre poble. A l'estació, al Parc de la Ribera i al pavelló. Sobre aquest projecte podríem dir molts punts obscurs: la poca idoneïtat de la ubicació dels punts, la manca de carrils bici... però quedem-no en la part positiva i en la bona intenció de la Mancomunitat per promocionar l'ús de la bicicleta. Portar a la comarca aquest projecte que funciona les grans ciutats, és arriscat però si té èxit haurà estat profitós.

Però, una cosa és el que prediquen els polítics i un altra la que fan en la seua activitat diària. la imatge dels regidors en bicicleta posats de trage recorda a la colla de verano asul: TITO VR, PIRANYA Calpe, RosaBEA Sebastià, DESI Giner i PANCHO Saa. Però, desprès d'aquest dia, jo mai he vist a cap d'ells emprant la bicicleta per anar pel poble. I si voleu rematar la hipocresia del PP (de l'oposició tampoc he vist a cap en bicicleta), podeu llegir la darrera columna del Berca del PSD-IPA, on es promociona la bicicleta i el seu cap de llista es passeja per tot el poble en el seu A3 (moltes vegades mal estacionat al carrer Dos de maig) i mai l'hem vist en bicicleta.
Per tant, molt de fer promoció de la bicicleta, però en el seu dia a dia mai l'empren. Com els anem a creure?


Per un altra banda, el dijous passat estava anunciada la instauració del pas a desnivell. Però, quan VR i els seus xicots ja ho tenien tot muntat per anar a fer-se la foto van tindre una inesperada telefonada. Resulta que els que havien pagat l'obra (els del Ministerio de Zapatero) també volien eixir en la foto i li van fotre la festa a Vicente Ramon. Una llàstima, perquè el nostre alcalde havia preparat un espectacle singular (no tant com la passarel·la de la moda, això s'ha de dir). Segons m'han contat (uns amics ben irònics) tenia previst aprofitar les bicicletes del projecte ambici, i ell i el seu equip agafar velocitat des del Raval i llançant-se per la rampa (llançadora) del nou pas a desnivell i fer una aparició espectacular volant per damunt del Ronda d'Alzira. Això si que seria un gran "evento"... Vr i ambici "voladores". Llàstima que no li deixaren fer aquesta inauguració... esperarem a vore com serà la nova inauguració.

60 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé. Dos pardals d'un tir.

Anònim ha dit...

estic segur que a mi me multaria la pulisia per anar en la bici per damunt la acera... i tant que si ! per cert, la ubicació dels punts de recollida excepte la de la estació les altres son de pena penita pena...
aaahh, i el preu que diu Pedrassa de 8 o 9 ebros... en Viena per eixample costa nomes 1euro donar-se de alta i pots agafar quantes bicis vulgues amb cost 0 sempre que la deixes a una estació abans de 1h... però com hi ha un fum de estacions no passa res nomes que tens que anar al loro.
vorem quan duren ací les bicis, per cert, que jo ja tinc bicis, 3, però falta carrils bici i SOBRETOT EDUCACIÓ, TANT DE ALGUNS CICLISTES COM DELS CONDUCTORS DE COTXES I CAMIONS QUE ES PENSEN ELS AMOS DEL CARRER.

libertario ha dit...

Me parece irrisorio el comportamiento de los personajes que protagonizan este festival de felicidad biciclista, mientras la cantidad de carriles bici brillan por su ausencia en nuestro pueblo, ademas de la situación donde se encuentran los estacionamientos de bici parecen haber sido ideados por un mono. Como todo el mundo sabe o deberia de saber la cuestión es hacerse ver para fomentar la utilización de la bici, pero que la utilicen estos señores con traje que probablemente han utilizado la bici 1 o 2 veces en su vida me parece una falta de respeto y burla al ciudadano bastante considerable

LoRegne ha dit...

SOM VALENCIANS MAI CATALANS

Dixeu el catalanismes per favor.

Anònim ha dit...

Vicente Ramón, l'anticatalanaisme ja no ven, que el poble ja ha anat a escola... inventat una altra cortina de fum.

Gamieta, on dius que he d'anar a cobrar els drets d'autor del GIF?

PS: evidentment, és un GIF lliure ;)

Anònim ha dit...

ehhhhh, nooooo!!!

La SGAE ací nooooo...
jajjajaja

xuplòpters!!!!!!!

El templer ha dit...

Acabo de tornar de viatge de negocis. He estat en sis països de la Unió Europea i Suïssa. En aquest últim dóna gust veure bicicletes en totes les places. Les bicicletes no estan lligades, pots agafar la que més t'agradi per anar a un altre punt de la ciutat. Però la palma se l'emporta Holanda. Igual que en les ciutats de Suïssa hi ha bicicletes a disposició del públic. Els carrils bici són autèntiques bicipistes, amb semàfors, etc ... no hi ha carretera que no tingui a dos o tres metres el seu carril bici. Les rotondes també tenen el seu sistema de preferència de pas per a ciclistes. Alguns dies plovia però la gent segueix agafant la bicicleta amb impermeable o amb paraigües, nens que van a l'escola, persones amb traje i corbata, però em dic l'atenció a les sis de la tarda, una dona ciclista d'uns cinquanta anys amb faldilla i sabates de taló que suposadament havia sortit de l'oficina, d'un manillar portava penjada una bossa d'un supermercat, l'altre manillar portava la bossa d'un altre supermercat, i en la cistella de darrere de la bici portava quatre testos amb plantes. També vaig observar que el que utilitza la bicicleta té el cos més atlètic, estan més àgils, etc ... Per arribar a un nivell com el de Holanda en el cas del transport en bicicleta, a part de la infrastructura de carrils bicis, cal educar les persones. En la nostra societat cal una "educació per la ciutadania" o un "reglament del bon cristià", podeu dir.ho com vulgueu però fa moltissima falta. Salut i força.

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb tu.
14:44

A més ja fa uns anys que vaig estar a Holanda, si invadies el carril bici, tocaven el timbre... indignats!!!!

... i fixat que els únics paletos que invadien erem els "ibèrics", ens falten uns quant pobles per arrivar a eixe nivell...

GIRBES ha dit...

El parking de bicicletes de Central Station en Amsterdam, es la concentració de bicicletes més gran que he vist en ma vida. No es que ens queden molts poble per arrivar al seu nivell, es que no arrivarem mai, mai, mai.

El projecta AMBICI, em pareix com la majoria de coses que fa els nostre politics (tots), començar la casa per la teulada

I are que m´encenc

Anònim ha dit...

Jo també crec que ens faltaria molt per arrivar a eixe nivell de ciutadania. Per això ací no es podrien tindre le bicicletes sense "lligar". Pero no hem pareix malament per anar començant.
El que no veig raonable es fer eixe projecte en este poble.
Ací, tot (o quasi tot) el mon té bici. El que ens fa falta son els carrils bici.
I eixe carril bici que volien fer per a unir 3 o 4 pobles de la rodalia.
Es que si s'han de pagar els euros que han dit per ahi dalt i no poder eixir del poble... es algo que no entenc.
I qui ho voldrà pagar? ...(si tots tenim bici a casa???)...
Es un destrellat.
Per cert...algú sap el que ha costat este projecte?

Indurain ha dit...

A veure,
el cas és criticar el q faça aquest govern. A mi tampoc m'agraden moltes de les coses que es fan, però de començar la casa per la teulada, res. Tots tenim bici a casa, però quants la gastem? Jo sóc el primer que la té parada. És possible que si es fomenta l'ús de la bicicleta al nostre poble, i si cada vegada més gent la utilitza, aleshores es puguen començar a negociar carrils bici, etc.
Si s'hagueren gastat els diners en carrils bici, segur que també s'haguereu tirat les mans al cap. Si en Algemesí ningú va en bici!
El que no em pareix adequat són els punts, pense que faria falt un altre al Parc, un altre al parking de darrere de l'Ajuntament i un altre a la Plaça del Mercat, quan l'acaben persupost.
Però la idea em pareix molt bona, i ei! a veure si poc a poc anem convertint Algemesí un lloc on no faça por anar en bici, perq els q la gasten tenen educació i saben gastar-la i els q van en cotxe no es creuen els amos del carrer i les respecten.

Anònim ha dit...

(Llàstima que no li deixarem)
GAMIETA AHORA SI QUE TE HAS DELATADO!!!!
ESTAS PARA MEJORAR ALGEMESI O POR QUE ESTAS (en la oposicion) O ESTABAS EN EL ANTIGUO EQUIPO DE GOBIERNO????
Asensio, ESTO YA HUELE????

Anònim ha dit...

Otro gasto inútil, si todo el mundo tiene bici en casa, lo que hace falta es carril bici y puntos donde uno pueda dejar su bici sin temor a que se la roben, o sea aparcamientos vigilados.
Por cierto ¿sabeis quien ha hecho todo el sistema informático de gestión del préstamo de las bicis?... BINGO
Y... donde están los cascos de las bicis, ¿los debe de llevar cada uno de casa? ¿no van a multar?

Indurain ha dit...

Sembla ser que el sistema informàtic del projecte Ambici l'ha fet una de les empreses del regidor Miguel Àngel Calpe. Algú ho pot confirmar?

Si és així...
Quin criteri han aplicat per adjudicar-li a les empreses de Calpe aquesta feina?

Ni la premsa, ni l'oposició pensa dir d'aquest fet...

Hi ha més adjudicacions municipals a les empreses de Calpe des de que és regidor?

Que algú ens informe de totes aquestes coses que al Berca no apareixeran mai.

chustisiero ha dit...

1. efectivament, la empresa de Miguel Angel Calpe esta darrere del software del Ambici.
2. Fins a certa quantitat de diners (crec que son uns 18000 euros/any) no hi ha obligació de presentar concurs d'adjudicacions. Imagine que el preu del software rondarà eixe limit des de la Mancomunitat...
3. Evidentment açò mai apareixerà al Berca. Si algú li pega per pensar, pot suposar pèrdua de vots.

De Carrasca ha dit...

Realment és coenta la foto de la quadrilla de verano azul i hem de dir-ho perquè ho sàpiguen. Que així no enganyen ningú. Per cert Gabi Palop, el regidor de Cultura, sí que es desplaça amb bicicleta pel poble. Xapó per ell.
I personalment, crec que per un poble no és necessari carril bici (només a algunes vies on és factible la seua construcció, com la ronda d'alzira, el parc...), sinó que els conductors respecten un poc més els ciclistes.

El templer ha dit...

El carril bici s'activa en zones urbanes de nova construcció, per anar d'un poble a un altre seria necessari construir un carril asfaltat de tres metres d'amplada al costat de la carretera, mai utilitzant el voral. En el casc antic de la població o en pobles, es destinen carrers normalment poc transitats per a ús de vianants, amb bici, motocicletes, vehicles de repartiment i veïnals. Els carrers tancats al trànsit rodat d'automòbils, formen un circuit pel qual es pot recórrer tota la ciutat, quan s'ha de creuar un carrer hi ha el corresponent semàfor. El cost per fer en Algemesí un circuit peatonal y de bici no seria tan elevat, només habilitar carrers peatonals i posar algun semàfor. Fent això els ciutadans guanyarien en qualitat de vida. Salut i força.

chustisiero ha dit...

Coses:

1. Els carrers del poble no admeten carrils bici. És una realitat. La planificació urbanística ha sigut pràcticament nul·la fins hui.

2. Per tant la única forma d'aconseguir que s'utilitze més la bici que el cotxe és donant prioritat a la primera. I lo únic que se m'ocorreix és "peatonalitzar" el centre del poble. A més carrers més possibilitats d'èxit.

Mentre els cotxes tinguen la importància que se'ls dona ara, el projecte Ambici serà un fracàs. Això ho sabem tots. Si volem un centre tranquil i un poble on pague la pena viure, haurem de renunciar a agafar cotxe per a tot.

Anònim ha dit...

Perquè a penes s’utilitzen les bicicles i no obstant això el dia de la bicicleta, centenars de veïns ixen al carrer a passejar amb elles?...

De ben poc ens ha servit celebrar durant més de vint anys el dia de la “bici”, no?.

Carret Campanolo ha dit...

La AMBICI está de moda i com es una novetat popular, qui mes es vol aprofitar d’ella son els mandamassos de turno, fent-se fotos i penjant-se medallas. Es ben cert que sería una excelent solució per alla on se mire, pero tal i com s’está planejant es un error mes gran que fer el camí de Santiago a la pata coixa.

LO NEGATIU D’ESTE PROJECTE:

Fa uns quaranta enys tot el poble i tot el terme era un inmens carril bici, pix cadascu podía anar en la seua bici per on vullguera en tota tranquilitat sense tindre que anar per ningun carril, sempre que respetara les normes d’anar per la dreta i poquetes precaucions mes que tot lo mon sabía.

Un punt negatiu: Pots agafar una bici i deixarla en un d’els tres punts que hi han, l’Estació, plaça de la Ribera i el poliesportiu. Un eixemple com el meu estan tocant-se. Yo vixc en la finca del Molí, i tinc que anar a ca ma tia en lo carrer Isabel la Catolica (800 metres). Tinc que anar fins a la plaça de la Ribera (500 metres a peu, o a l’estació 550, llocs mes props) i despres fer-ne uns atres tants per tornar a casa. De putamare ¿no?.

Atre punt negatiu: Se preten fer carril bici per alla on se puga, cosa que el carril bici costa un ou de fer, obligant-se la gent a utilitzarlo encara que no s’adapte al trajecte del seu desplaçament previst. Portant en molts casos la bici del morro perque per tal o qual carrer no se pot circular en bici per la perillositat del transit dels cotxes. Desplasant-se infinitat de metres en anar a per una bici i despres tornant a deixar-la en en lloc mes prop, com s’ha detallat abans. Pagant una quota anual (que em pareix molt be) per a tindre un pèsim servici de bici, que en moltissims casos i per incomoditat no utilitzariem, i que poc a poc i com tots sabem, les bicis acabaríen totes en el raval.

Atre punt negatiu: A qui menys gracia li faría l’ambici es al propi ajuntament, ya que si prospera l’ambici molts coches deixaran de circular i per tant la venda de coches será inferior lo que provocará menys ingressos de l’impost de circulació i per tant menys multes per part dels “multadors oficials en gorra de plat”.

SOLUCIO DEFINITIVA:

Convertir atra vegada tot el poble i el terme en un inmens carril bici. En quasi totes les cases del poble hi ha una bici, que nomes se gasta el “dia de la bici” i poquet mes, i la resta de l’any está en el traster, en el garaig, dalt de la cambra, en la pallissa o baix del llit.
Sería molt comodo eixir a la porta del carrer i agafar “una bici”, anar on fora i deixarla a no menys de cinquanta metres de sa casa, fora la bici que fora.

En tots els carrers i de troç en troç calculada la distancia, se pot convertir una o dos places d’aparcament de coches en un aparcament de bici, on en cada lloc que ocupa un coche caben cinc o sis bicicletes.

Cadascu dels que tenim bicicleta pot contribuir deixant la seua en l’aparcament mes prop de la porta de sa casa. Quan ú necessita una bici soles te que eixir a la porta de casa i tot lo mes anar uns cinquanta metres y agafar la primera bici que trobe, siga la d’ell o una atra. Acabariem per no saber quina bici es la nostra pero aixo es la menor importancia perque sempre tindriem una bici qualsevol a la nostra disposició i sempre prop de la porta de casa.

Deixariem de ser amo de la nostra bici pero passariem a ser copropietaris de totes les bicicletes del poble.

Esta solució abarataría moltissim a l’ajuntament el tindre que comprar bicis per ad este nou projecte. Pero una cosa es ben certa, i es que s’hauría de contribuir en una chicoteta quota per al manteniment del bon estat de les bicis, ya siga un taller municipal o alguns tallers particulars cobrant a l’ajuntament tant per bici reparada.

Estic segur que en eixe sistema la gent estaría mes dispossada a usar la bici, pero, sobre tot se deuria abans que res a educar a la gent, a usar la bici pel poble i també als coches respetar als ciclistes igual que ya ho estan fent amb els peatons en els passos de cebra i aixo es una educació que s’ha adquirit pel pas del temps, de la mateixa forma s’adquiriría respetant als ciclistes.

Anònim ha dit...

Graaaandeeeee...

http://www.youtube.com/watch?v=Qg0YfKu4_Rw

Pau, Amor i Festa !

Anònim ha dit...

MASSA CRITICA JA!!!

Formació immediata de MASSA CRITICA CICLISTA a Algemesí!
Cada primer divendres de mes, passejada ciclista!!
eixida a les 20hores des de la Plaça Major.

Anònim ha dit...

què passa?... al poble no n’hi han dissenyadors gràfics?... perquè li han encarregat a un artista foraster el disseny del cartell d’Expo Algemesí?.

Anònim ha dit...

gente como vosotros "algunos de vosotros" son los que hacen que la IZQUIERDA de este pais vaya a menos. Que lástima

Anònim ha dit...

Molt be Gamieta, feia temps que tenies massa coses.

Anònim ha dit...

Amic del Carrascalet. Per a que el Carrascalet estiga net es mes important no embrutar-lo que esperar que l'ajuntament vaja a netejar-lo. Es molt comodo tirar fem per les voreres i trencar a pedrades els fanals, i despres culpar a l'ajuntament de que esta brut. Recollons quin eixèmple donen alguns.

Anònim ha dit...

La proposta de quedar els primers divendres de mes per fer una marxa ciclista em sembla molt encertada. Encara que potser l'hora no siga tan encertada ja que ja no hi ha tant de tràfic de cotxes a eixes hores. I perquè no primer dissabte a migdia (coincidint amb el mercat)?

El templer ha dit...

Carret campanolo, el que comentes sembla una utopia en el nostre poble, però fa uns dies l'he vist en funcionament a Suïssa i Holanda, i cal tenir en compte que aquestos països són capitalistes dels durs. Respecte a que l'ajuntament deixaria de recaptar impostos de circulació dels cotxes, he de dir que en el meu cas ja no ho recapta perquè ho tinc domiciliat a Benidorm i estic pagant la meitat exacta. Salut i força.

Anònim ha dit...

Quant al projecte Ambici (o com s'escriga) cadascú dirà la seua, sobre si és prioritori o no.

El que és inadmissible és que el software d'aquest projecte l'haja fet l'empresa de Miguel Ángel Calpe. Des de l'Ajuntament (o la institució que siga) no es fa una mena de concurs per veure quina empresa ofereix un producte, que seguint els paràmetres qualitat-preu, siga el millor?

Podem apuntar una altra cosa més a la llista de cagades de la gent que mana al nostre poble. Només espere que al 2011 es peguen la major hòstia de la seua vida.

Anònim ha dit...

El problema és que per a possar carril bici deurien llevar una de les dues parts d'aparcament a molts carrers i per els que no en tenen o tenen 1 seria difícil saber que fer.

Hi ha quasi segur una mitja de 2 cotxes per familia o més, on s'aparcarien tots aquests cotxes? o els tindrien que vendre per a comprarse una bici iau?

Encara tenim massa cotxe-dependencia per a pensar en açó, però seria lo ideal.

Anònim ha dit...

Insistisc: oblideu-se del concepte CARRIL-BICI i comenceu a pensar en el concepte CIUTAT-PEATONAL-BICI

RG ha dit...

PEAK OIL, aquest serà el motiu real de la victòria de la bicicleta front al cotxe.

Els polítics locals no tenen una visió més enllà del present i del passat. Ells, que haurien de situar Algemesí en el millor dels futurs possibles, estan aplicant receptes dels dies de màxims guanys amb l'especulació de la rajola. Tenim uns polítics del segle XX, per a una realitat econòmica del XXI.

El creixement exponencial del capitalisme ha topat amb la realitat: els sostres naturals del medi en el que vivim. Una victòria clara dels moviments ecologistes, que ja vaticinaven aquest col·lapse als anys 80. Ni es pot construir infinitament, ni la població pot augmentar infinitament, ni el petroli és infinit.

El nivell de vida actual és un miratge del que ningú vol despertar. Tots els estrats socials s'han dedicat a repartir-se (quan mes mane més percentatge tinc, clar) els grans beneficis d'una bombolla tot anunciant la seua llarga durada... i només ha durat 9 anys. És el que personalment anomene la socialització de l'especulació,

RG ha dit...

(Continue)

Ara anem de cap, encara que ningú vol dir-ho, a una crisi sistèmica (l'economia, per desgràcia, no és com el futbol on l'atzar et porta al '92 a la glòria) amb un atur del 30%, amb una deflació de llarga durada, i amb un petroli molt (però molt) més car.

Amb aquest panorama els pressupostos de l'Ajuntament seran molt més baixos. Encara que vulgueren no podran construir carrils bici ni peatonalitzar carrers (bé, amb una cadena o tanca sí però no canviant el paviment). A més a més, els cotxes es tendiran a no utilitzar si no és molt necessari. Qui agafa el cotxe per anar al Mercadona si la gasolina està a 5€ el litre?. Això en els millors dels casos, perquè els qui entenen ja afirmen que hi haurà una racionalització del subministrament de combustible. Ni sent ric vas a poder anar al Mercadona amb cotxe.

Tot plegat ens portarà a una utilització massiva de la bicicleta per desplaçar-nos pel poble (i entre pobles). Però serà ocupant carrers i carreteres que ara utilitzen els cotxes. Serà una reeducació social ràpida, ja que, quan els cotxes siguen minoria dins el poble, hauran d'ajustar-se al que marque la bici.

Catastrofisme? Tant de bo, però em tem que hi ha massa ingenuïtat: carrils bici, peatonalitzacions, mercats, residències de dia... d'on eixiran els diners? False bottom: pla Zapatero. Després haurem de canviar mentalitats.

Anònim ha dit...

Molt ben dit RG. M'ha agradat lo que has dit i la forma de dir-ho. Deuries escriure més a sovint.

Quan deia jo abans "peatonalització", em referia a la restricció (permanent o segons horari), no a fer obres al paviment. Lo segon, serà a la llarga. I sí, els Ajuntaments van a tindre que fer ús de la imaginació per traure els diners. I si s'encaren als veïns, tindran que contractar de la seua butxaca a escortes personals...

De moment la situació ha canviat tant en dos anys com per a que els mega-sous siguen totalment injustificats. Independentment de la gestió.

RG ha dit...

Això dels sous clama al cel. El que més m'ha sorprès darrerament és la publicitat política que s'ha fet amb la congelació del salaris.

L'IPC interanual és negatiu (si no l'erre -0.1%) i es preveu que siga encara més negatiu per final d'anys i per quan s'hagen de fer les pròximes revisions de salaris ()

RG ha dit...

(No l'encerte amb el botó de vista prèvia)

Amb el que congelant el salaris estan guanyant poder adquisitiu quan tots els treballadors, per desgràcia, anem a perdre'n.

És a dir, realment continuen guanyant encara més diners.

Anònim ha dit...

“m’agüelo” tota la vida ha anat en bicicleta i mai li ha fet falta cap carril.

pregunteu-li a Llorqueta, a Fayos, a Sarrió, al Sardina o al “Cordero”, si alguna vegada han necessitat el carril pedal per a circular?.

Anònim ha dit...

Tinc un dubte, els tarjes que porten els nostres ilustres son de MILANO

ANDREA ha dit...

ESTOY TOTALMENTE DE ACUERDO CONTIGO, ANONIMO 7 DE MAYO A LAS 12:42,DEJAR DE DECIR TANTO CARRIL BICI,Y PENSAR MAS EN CIUDAD-PEATONAL-BICI,DEJAR LOS COCHES DENTRO DE LOS GARAJES,Y NO DEJARLOS FUERA EN LAS CALLES,ESO SE HACE MUCHO EN ESTE PUEBLO,TENEMOS UN PUEBLO DONDE LAS DISTANCIAS NO SON TAN LARGAS,ANDAR ES MUY SALUDABLE,E IR EN BICI TAMBIEN.

Anònim ha dit...

Els mega-sous tenen un avantatge important: son una garantia de que, facen el que facen, no repetiran la majoria absoluta que necessiten per governar.

Son molts els que son capaços de votar a Gregori si és precís per tal de donar-los una llisó. Ara, estos son capaços de insultar la intel·ligència dels seus possibles votants i llevar-se els sous unes setmanes abans d'eleccions... (es que nosotros no queríamos...)

RUFO ha dit...

Anonim de les 20:11,no estic de acort en el que dius,Gregori si es intelicent ni es presentara,pero a mes a mes el seu partit tampoc el deixara.El PP te molt clar que no pot guanyar,pero tot depen de la llista que presente el PSPV-PSOE...

Anònim ha dit...

Andrea,es un plaer tornar a llexir algu que altre comentari.

Anònim ha dit...

No us enganyeu peperos i pesoeros, la sorpresa la donarà Pere Blanco.

Anònim ha dit...

Pues visto lo visto, que vuelva Gregori. Era una garantía de seriedad, mesura y buen hacer y lo que sale no mejora el producto original. ¿Blanco? Parece que esté estreñido en los plenos y esa obsesión contra todo. Tampoco es eso. Hay que cuidar las formas.

ANDREA ha dit...

Eso nos gustaria a muchos,aunque tenemos que tener los pies en el suelo,pero si te puedo asegurar,que en las proximas elecciones Pere Blanco tendra algunos concejales mas,tiene a muchas personas que confian en el,y eso son votos.Animo Pere,eres sin lugar a dudas el mejor candidato para ALCALDE....Y que nadie se ofusque con Gregori,porque el fue un buen Alcalde,pero no debe volver a presentarse porque perjudicaria a su partido.

Anònim ha dit...

Blanco estreñido en los plenos? Ese no era Teodoro?

Gaspar ha dit...

I perqué no aneu pensant, quans jovens d´esquerra poden ajudar, tant a Pere Blanco, com a una posible llista digna del PSOE, presentant una altra altenativa ??

Anònim ha dit...

com se vos veu el plumero...

Anònim ha dit...

Estoy de acuerdo con RUFO, Gregori debe ir pensando en abandonar la idea de volver a ser Alcalde, pero, ¿el soe tiene algun capacitado para ocupar ese lugar?

A Pere Blanco lo que le falta entre otras cosas es cuando habla mirar a la cara,parece que econde algo, y trabajar por su pueblo, dejar de ser la abuela renegona.

Anònim ha dit...

Tinc entès que Gregori no volia presentar-se i des del partit l'obligaren. Gent en el PSOE hi ha de sobra. Supose que no tardarem en tindre una cara.

I respecte a Pere Blanco, pocs hi han que treballen més pel poble que ell a l'Ajuntament. Si fa d'abuela renegona és perquè és la seua obligació i la fa perfectament.

Encara que tens raó en que evitar mirar a qui parla dona la impressió que amague algo. Però comparat en VR... Buf!

Anònim ha dit...

Crec que Pere ho farà bé...

No sé si guanyarà però de segur que és el millor candidat, al menys que la seua opinió siga determinant als futurs plens.

Pel que respecta a Gregori, trobe que és bon polític però al voltant d'ell hi havia molta merda i moltes persones que s'havien pres el poble com a cortijo propi, i com a mostra "el xèrif" que teníem... cosa que els peperos veien, però no han pres nota... açò no significa que l'actual substitut ho faça mal, no ho sé...

Que deu tindre el "tron" del poder????

El que te de bo la democràcia és que el poble decidirà...

Ànim Pere, em considerava de dretes, però et vaig a votar a TU, pq eres el més capacitat que hi ha...
...i a nivell nacional a Rosa Díez... el que importa són les persones no la doctrina que diuen que tenen...

Anònim ha dit...

La veritat és que de tots els que hi ha avuí en dia a l'Ajuntament, el que més seny te de tots és Pere. El meu vot també serà per a ell, segur.

Anònim ha dit...

després de veure tot el q s'ha anat escriguent en aquest blog, i de les vesants politiques q es consideren;com a veina d'algemesi i defraudada totalment amb el govern q ens toca aguantar en aquest moment per la votació dels nostres veïns q decidiren provocar un canvi al nostre poble, m'agradaria recordar a cadascun d'aquestos q pensen el q han provocat i q independentment de les creencies politiques de cadascun es deu valorar el q realment interesa per algemesi. D'aquesta manera es deu buscar una persona q ens represente i treballe amb i per al poble, cosa q aquest nou govern ha oblidat q devia fer.... necessitem un govern q abans d eprendre desicions pense si als veïns, q som pilars centrals d'aquest ajuntament, ens interessa, si es necessitat ....
no oblidem recordar continuament a aquest govern q lo import aquest "ESTAT DE BENESTAR" q ells mateixa propugnen, no es necessita reconeixement per gastos innesesaris, no necessitem sortir en la TV continuament ....el q es necessita es treball amb els veïns i per als veïns... en la situació agreujada de l'economia familiar d'aquest mateix moment, necessita una mica d'atenció d'aquest ajutament. Destineu diners per ajudar als veïns i menys per fardar

Anònim ha dit...

I els que estan ara no poden anarsen abans?
Es una pregunta que m'agradaria que algú donara resposta.
¿Que podria fer la gent del poble perque no estigueren els 4 anys complets?
Es que, si traguem conters, encara que es congelen els salaris (clar...a mi tampoc m'importaria tindre'l congelat, si el meu salari fora altissim con el d'ells), en 4 anys ens costaràn un ull de la cara (o un ou) estos xiquets que tenim "al poder".
No pot ser la seua estada a l'ajuntament, mes breu?

Jo també li votaria a Pere Blanco, però per por a que el PSOE puga tindre menys vots que el PP (encara que ho dubte), al final li donaré el meu vot al PSOE. Per a assegurar.

Anònim ha dit...

No. Són 4 anys. Si o si.

chustisiero ha dit...

Podrien obligar-los a anar-se'n si no tingueren la punyetera majoria absoluta i la resta traguera avant una moció de censura. De tota manera, fins ara, tampoc sembla que hi hagen prou motius per arribar a eixe extrem, a banda dels sous, clar.

Lo de votar a EU o al PSOE és més important del que sembla. La absurda llei d'Hondt fa que, efectivament, votar a EU puga llevar-li força al PSOE i, per tant, augmentar les possibilitats d'un altra majoria absoluta al PP (esperem tots que no).

Anònim ha dit...

"4 anys si o si" no es del tot cert, perque algun regidor del pp tinguera seny.....

Anònim ha dit...

Doncs jo tornaré a votar a Pedrassa, perquè em pareix el més onrat i treballador de tots. I el més simpàtic, allà on et veu et saluda, mas que no et conega.(M'ha dit que va a presentar-se a les Europees) ¡Tots amb Pedrassa!

Anònim ha dit...

Hi ha que dir que el projecte de les bicis falten estacions pero el problema es que tot no es posar bicis ni forrar-ho tot de carrils bici.
Estic vivint a França i a la meua ciutat sols hi ha carrils bici a les grans avenides i sobra (que m'expliquen com vas en la bici per la ronda o el carrer montanya).
El tema esta en deixar despres la bici. Siguem clars, la ventaja de prendre la bici es deixar-la davant d'on vages. Solucio: forrar la ciutat d'aparca bicicletes pero hi ha algo mes simple. Als carrers estrets per on passen els cotxes es un perill pels vianants es posen valles (en lloc de pilons)i ahi es poden deixar les bicis a part de aparcabicicletes a totes les places i espais amples.
I per favor no aparcabicicletes com els de la plaça i tots. Que amb aquests ens furten la bici segur. Un aparcabicicletes com els de valencia que lligues quadre roda de davant i darrere. Aixina no he tingut ningu problema i no es molestia ninguna, son més barats de fer i donen una funcio al vianant (exemple del carrer figueres).

Anònim ha dit...

CHE QUE BOOOOOOOOOOO EL VIDEO FEIHA TEMPS QUE NO EM REIA TANT QUINA PANDA DE RIDICULS NI PAGANME PUJE JO EN UNA BICI AMB TRAJE NI HA QUE SER RIDICUL CHE QUE EL XANDAL JA FA TEMPS QUE S'HA INVENTAT NI HA QUE VORER LO QUE FA EL PODER ES PERD FINS I TOT LA VERGONYA.JAAAAAAAJAAAAAAAAAAAJAAAAAAA.